ایلیا کوچولوایلیا کوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره
یکی شدن نفس هایمانیکی شدن نفس هایمان13 سالگیت مبارک

پسرمون ایلیا

روزهای به یاد ماندنی

1392/2/12 11:44
نویسنده : مامان بهار
564 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر قشنگ مامان.

مامان قربونت بره ببخشیدکه انقدر دیر اومدم،آخه حسابی منو مشغول خودت کردی عزیز دلم.

تو این روزا خیلی بزرگ و تپل و خوشگل تر شدی.

روز ٤ تولدتم بند نافت افتاد عزیزم،راستی دو تا از دوستاتم به دنیا اومدن، امیر عباس جون و آدرین جون.

امروزم که روز ٤٥ تولدت بود صبح زود مامان جون بردت برای ختنه،من و بابایی که اصلا دلمون نیومد همراه مامان جون بریم.ساعت ٩ بود که آومدی خونه تا نیم ساعت پیش بدجور داشتی گریه و بی تابی میکردی مامان برات بمیره عزیزم.ایشالله که زودی خوب بشی،من که طاقت گریه هاتو ندارم دردونه مامان و بابا.

متحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگ

 

ایتم چند تا از عکسای قند عسلمون

٤ روزگی ایلیا

٨ روزگی ایلیا

٣١ روزگی ایلیا

٣٣ روزگی ایلیا

این عکسم نیم ساعت پیش گرفتیم که خیلی گریه و بی تابی کره بودی و بیحال بودی قربونت برم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان امیرحسین
12 اردیبهشت 92 11:59
سلام مامان ایلیا جون روزت مبارک،چه پسره نازی داری خدا حفظش کنه،به ما هم سر بزن منتظرتم
نگاری
12 اردیبهشت 92 13:42
ای جوونم خوشگل خاله وای وای منم از الان واسه روز ختنه دارم حرص می خورم
مامان امیرحسین
12 اردیبهشت 92 14:59
نگاری
14 اردیبهشت 92 23:54
بابا مامانی دلمون واسه ایلیا تنگ می شه ها
متین مامی ایلیا
15 اردیبهشت 92 14:46
ماشالا عزیزم که اینقدر بزرگ شدی گل پسری
مامان ایلیا کاکل زری
15 اردیبهشت 92 16:46
سلام مثل اینکه قراره همه ایلیاها ناز بشن قوربونش بشم خیلی دلم میخواست بغلش میکردم و بوش میکردم مطمعنم بدنش بوی بهشت میده از عوض من ببوسش خدا حفظش کنه
ناهید
16 اردیبهشت 92 17:43
سلام عزیزم.ایشالا همیشه سالم و سر حال باشه.
rasta
19 اردیبهشت 92 15:25
سلام عزیزم ، خوبی خانومی؟ اول از همه ممنون که اومدی پیشمون و ببخشید که نتونستم زودتر بیام ، ایییییییی جاااان پس شما هم تازه مامان شدی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!خدا حفظش کنه این فسقلی ناز رو، خیلی کوشولویه مامانی چجوری بغلش میکنی اینو؟؟ واااااااای دلم خواست اونم بدجررررررررررررررررررررواااااای ختنه کردن و نوبت اکسن و بیمارستان و دکتر همه جزو اون قسمتایی هستن که اصلا دوسست ندارم ببینم.....
نگاری
20 اردیبهشت 92 1:14
مامانی حال ایلیا بهتر شده بعد ختنه؟؟؟ اذیتت نکرد؟
جوجه و جوجه خان
20 اردیبهشت 92 12:15
سلامممممممممممممممممم مامانییییییییییی ای جونممممممممممم سلاممم گل پسررررررررررر ای جونمممممممممممممم مبارک باشههههههه چقدر خوردنیه این ایلیا خان جای من دستای کوچولوشو ببوس من عاشق بوی نی نی م خوشبحالت
هیراد و عمه لیلاش
2 خرداد 92 0:41
ایلیا جونم بزرگ مرد کوچک پیشاپیش روزت مبارک