ایلیا کوچولوایلیا کوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره
یکی شدن نفس هایمانیکی شدن نفس هایمان، تا این لحظه: 13 سال و 1 روز سن داره

پسرمون ایلیا

داری بزرگ میشی..

1392/3/8 18:08
نویسنده : مامان بهار
557 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااام قند عسل مامان.

بازم ببخشید که انقدر دیر اومدم یه مشکلی پیش اومده بود که نمیتونستم به نت وصل بشم.

قربونت بره مامانی که تو این روزا هم بزرگ تر شدی و هم شیطون تر.

چند وقتی هست که اصلا شبا تا صبح ساعت ٦،٧ نمیخوابی و عوضش صبح تا بعداز ظهر خوابی.تو این مدت بعد از ختنه کردنت خوب بودی تا روزی که واکسن دو ماهگیتو زدی.

بمیره مامان برات که از صبح تا شب گریه  میکردی و شبم تب کرده بودی و تا صبح ناله کردی،خیلی روز بدی بود،خیلی.

الانم خیلی ناز و خوشگل کنار مامانی خوابیدی شیرین عسل مامان.

بازم چندتا از عکسای خوشگلت

طبق معمول روی شونه بابایی آروم داری میخوابی عزیزم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

nahid
12 خرداد 92 0:47
سلام به گل پسر و مامانش.عکسای گل پسر خیلی نازن ماشالا.عزیزم یه سوال داشتم.شما پستونک به پسرت میدی سینه خودتو راحت میگیره؟آخه منم میخوام به پسرم پستونک بدم میترسم سینه دیگه نگیره.
هیراد و عمه لیلاش
12 خرداد 92 22:40
مامان حسام كوچولو
13 خرداد 92 0:15
سلام عزيزم خيلي ممنون كه به ما سر زديد به به چه پسر نازي. خدا حفظش كنه ياد كوچكي هاي حسام افتادم من با افتخار لينكتون كردم به جمع دوستاي ما خوش اومديد
نگاری
15 خرداد 92 15:50
اخی ای جونم چقدر بزرگ شده اره خیلی سخت بود ولی مثل اینکه واکسن اش بد تره من هر دوش و می دم دکتر اول گفت نده بعد که دید شیر خودم کمه گفت یکی در میون بده منم همین کارو کردم گاهی اوقات مال من و بهتر می خوره گاهی اوقت شیر خشک
مامان زهرا
17 خرداد 92 15:46
سلام عزیزم خوشحال شدم بهم سر زدی بازم از این کارا بکن