ایلیا کوچولوایلیا کوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره
یکی شدن نفس هایمانیکی شدن نفس هایمان13 سالگیت مبارک

پسرمون ایلیا

روزای شیرین

1392/1/4 18:59
نویسنده : مامان بهار
842 بازدید
اشتراک گذاری

                                                                      

 

امروز ٦روزه که ایلیای ما وارد زندگی مون شده و شیرینی زندگی مون و چندین برابر کرده،مامان شدن خیلی حس خاص و شیرینیه،اینم عکس ٢ روزگیه ایلیاس که تازه از حمام آورده بودمش.البته الان تپلی تر و خوشگل تر شده که بازم عکساشو میذارم. 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

نگاری
4 فروردین 92 18:28
ای جونم خوشگل من فسقلی خاله
ناهید
4 فروردین 92 23:54
سلام عزیزم ماشالا به این پسر ناز.خدا حفظش کنه ایشالا
نگاری
5 فروردین 92 9:06
والا دکتر که زمانی واسم مشخص نکرده هنوز ولی دیگه نیمه دوم فروردین به دنیا می یاد فکر کنم
متین مامی ایلیا
6 فروردین 92 15:33
خدای اطلسی ها با تو باشد ♥ پناه بی کسی ها با تو باشد ♥ تمام لحظه های خوب یک عمر ♥ بجز دلواپسی ها با تو باشد ♥ زمینی شدنت مبارک فرشته کوچولو ماشالا خیلی نازه مامانی، منتظر عکس های جدید هستم
مامان ایلیا کاکل زری
9 فروردین 92 18:12
سلام ماشالا به این نازدونه خدا حفظش کنه قدمش مبارکه
نگاری
13 فروردین 92 18:14
چطوری مامانی فسقلی چطوره معلومه حسابی سرگزمت کرده که پیدات نیست
نگاری
15 فروردین 92 13:39
سلام مامانی جونم بالاخره دکترم زمانش رو مشخص کرد
نگاری
16 فروردین 92 23:49
چشم عزیزم حتما حتما
مامان مهساجون ومحمدمعین جون
21 فروردین 92 12:25
تولد نی نی کوچولو مبارک مامانی زود بیا ادرس عکس اپلود شده نی نی تو بده بزاریم تو البوم (عکس نی نی خودت رو پیدا کن)به این وب بیا منتظرم www.mahsa80.niniweblog.com
نگاری
22 فروردین 92 20:59
بابا مامانی کجایی بیا دیگه بیا یه 2 تا عکس دیگه از فسقلی من بذار
مونس ( امیرعلی و ایلیا )
28 فروردین 92 16:03
عزیز دلم قدمش مبارک باشه و پراز خیرو برکت انشاالله تنش سالم باشه و سالهای سال زیر سایتون خوشبخت زندگی کنه , خدا پشت و پناهتون باشه ماشاالله چه قدرم نازه !!!
نگاری
8 اردیبهشت 92 14:24
سلام عزیزم من تو نی نی وبلاگ آپ نمی کنم دیدی که؟؟؟ اخه بعضی اوقات یهو عکسها می پره ولی از یه اپلودر استفاده می کنم تو وب خودم دیدی یه ایکون اپلود گذاشتم؟؟؟ برو اونجا عضو شو و راحت عکس ها رو اونجا آپ کن چون عضو می شی عکسات نمی پره اگه باز گیر کردی بگو
نگاری
8 اردیبهشت 92 14:26
راستی اپ از خود نی نی وبلاگم که می دونی که عین همین عکس ایلیاست که گذاشتی دیگه
متین مامی ایلیا
10 اردیبهشت 92 19:44
گرامیداشت روز مادر.. گرامیداشت فرشته ای آسمانی است که خداوند به هر انسانی در روی زمین یکی از آنها را هدیه داده است... فقط و فقط یکی که هیچ جایگزینی ندارد... فرشته مهربان، روزت مبارک
بابای ملیسا
11 اردیبهشت 92 16:36
با سلام . ضمن تبریک روز مادر به شما ، وبلاگ ملیسا خانم با عکسهای سفرنامه اصفهانش به روز شد . ممنون می شم اگر با نظرات قشنگتون ما رو مفتخر کنید .منتظرتون هستیم .
هیراد و عمه لیلاش
11 اردیبهشت 92 18:26
____█████____█████ ___██♥◊◊◊◊██_██◊◊◊◊♥██ _██♥◊◊___◊◊█_█◊◊___◊◊♥██ ██♥◊◊_____◊◊█◊◊_____◊◊♥██ ██♥◊◊______◊◊◊______.◊◊♥██ ██♥◊◊_______◊________◊◊♥██ _██♥◊◊______________◊◊♥██ __██♥◊◊___________◊◊♥██ ____██♥◊◊_______◊◊♥██ ______██♥◊◊__◊◊♥██ ________██♥◊◊ ___________██♥◊◊ _____________██♥◊◊ _______________██◊ روزت مبارک مامانی ایلیا جون
مامي غزل
6 خرداد 92 12:56
واي عزيزم مباركه منم ارزو دارم روزي بياد وي نين مو بغل كنم زوددددددد