ایلیا کوچولوایلیا کوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره
یکی شدن نفس هایمانیکی شدن نفس هایمان13 سالگیت مبارک

پسرمون ایلیا

خندیدنت زیباست...

1392/5/28 18:54
نویسنده : مامان بهار
730 بازدید
اشتراک گذاری

                                        ایلیاکوچولوی ما смайлик ماهگیت مبارک عزیزم

باورم نمیشه به این زودی ٥ ماه از زمینی شدنت گذشته..

انگار همین دیروز بود که روز شماری میکردیم برا به دنیا اومدنت،اما حالا ٥ ماهه که پیشمونی و واقعا زندگیمونو همه روزو شبا و ساعت هامونو شیرین کردی.connie_mama.gif

خداروشکر که همه چی تا الان خوب بوده وپسر خوبی بودی،فقط خدا کنه زودی ساعت خوابتم درست بشه.Night

مامانی دو روزه که غذای کمکی تو شروع کردم،وااای که نمیدونی چه لذتی داره بهت غذا دادن

این هفته طبق برنامه خانم دکترت، فرنی بهت دادم و از هفته بعدحریره بادوم و سوپ بهت میدم.خداروشکر تا الان که خیلی با اشتها میخوری و بد غذا نیستی خداکنه تا آخرش همینطوری باشی.

جدیدا دیگه فکر کنم داری منو میشناسی و تو بغل هرکی میری من و بابایی بهت میگیم بیا بغلمون کلی ذوق میکنی و میخندی و دست و پا میزنی و میای بغلمون،این حس قابل توصیف نیست پسرم..

چند تا عکس جدید ازت انداختم که برات میزارم.

این جا منتظری تا برات فرنی بیارم گل پسرم

قربون خندیدنت برم الااااااهی

قربونت برم که انقدر نازخوابیدی

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (28)

مامان سید عرشیا
28 مرداد 92 21:31
چه قدر قشنگ می خندی ایلیا جون .مامانی حتما عکساشو تو هر ماه چاپ کن .من تو هر ماه بهترین عکسای عرشیا را می دم برا چاپ.یک بار هم 4 ماهگی آتلیه بردمش. خیلی بانمک و خوشگله ایلیا جون. یه عالمه بوس آبدار برای گل پسری از طرف من
نگاری
29 مرداد 92 13:51
ای جونممممم عزیزممم 5 ماهگیت مبارک چقدر زود می گذره خندیدنشو نگاه اخیییی اخییییی ادم دوست داره بخورتش
مامان و بابای حسین
29 مرداد 92 16:33
.$$$$$$__________سلام ایلیا کوچولو________$$$$$ __$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$* ___$$$$$$$$$$,,__5 ماهگیت مبارک_,,$$$$$$$$$$* ____$$$$$$$$$$$$___ .____.___$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$ ______****$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$**** __________,,,__*$$$$$$@$$$$$$*,,,,,, _____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,, ____*$$$$$$$$$$$$$*_@@@@@_*$$$$$$$$$$$$$ * ___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__$$$$$$$$$$$$$*,, _,,*___*$$$$$$$$$$$___*___$$$$$$$$$$*__ *',, *____,,*$$$$$$$$$$__________$$$$$$$$$$*,,____* ______,;$*$,$$**'____________*$*$$*$***,, ____,;'*___'_.*_________________*___ '*,, ,,,,.;*_____الهی 120 ساله بشی عزیزم _____ '**,,,,
عالمه مامان امیرحسین
29 مرداد 92 17:29
نوش جوووووونت گل پسر
مامان آنی
30 مرداد 92 7:46
ای جان ای جان هم خوردنت قشنگه هم خوابیدنت قشنگه
مامان حسام كوچولو
30 مرداد 92 16:02
اي جونم هزار ماشالله چه خنده اي مي كنه
مامان پندار
31 مرداد 92 1:48
باز عکس این فندوق خوردنی رو گذاشتی دلم ضعف بره؟؟؟؟ آخه خاله این همه خوراکی خوشمزه چرا میز می خوری از طرف من ببوسش مامانی 11 ماهگی پندار رو آپ کردم
عالمه مامان امیرحسین
31 مرداد 92 12:07
سلام...چطوری؟؟؟ _______________¶¶¶¶¶¶ __________¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶ _____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶ _¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ [█]¶¶¶¶¶ ____¶¶¶¶¶ [█] ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _____¶¶¶¶¶¶¶`▼´¶¶¶¶¶¶ ______¶¶¶¶¶¶¶·♥·¶¶¶¶¶ __¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤¶¶¶¶¶¶¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤ __¶¶¶¶¶’¤’¤’¤’¤’¤I T.’¤’¤’¤’¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶____ ¶¶¶¶¶’¤’¤’¤’¤’¶¶¶¶¶____ ¶¶ ¶¶_____ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶ _¶¶___¶¶¶¶¶________¶¶¶¶___¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶___________¶¶¶¶¶¶ (♥)¤ª˜¨¨¨¨˜ª¤(♥)¤ª˜¨¨¨¨˜ª¤(♥) آپم...بدو بیا منتظرم نذاریاااااااااا
شاه نی نی
31 مرداد 92 13:24
قربون این پسر گل برم من که اینقدر تو عکساش قشنگ افتاده . خدا حفظش کنه
مرجان مامان آران
31 مرداد 92 20:41
5 ماهگیت مبارک عزیز دلممممممم چه عکسای خوشگلییییییییییییییییییییی
حدیث مامان پرهام
1 شهریور 92 10:51
عزززززززززززززززززززززیزم نازی ایلیا خوشگله خاله....شما هم که مثل پرهام من عاشق گوشی هستی جیگگگگگگگگگگگگگگر
مامان سید عرشیا
1 شهریور 92 21:12
خوشگل خاله داری برای خودت مرد می شی. 5 ماهگیت مبارک
مامان آنی
4 شهریور 92 8:05
__*##########* __*############## __################ I LOVE YOU _##################_________*####* __##################_____*########## __##################___*############# ___#################*_############### ____################################# ______############################### _______############################# ________########################### __________### ##################### ___________###################### ____________#### ######## ####### _____________################# ______________############### _______________############# ________________########## _________________######## __________________###### __________________ #### __________________ ### ___________________ #
مامان ایلیا
4 شهریور 92 12:59
سلام ایلیا جون 5 ماهگیت مبارک باشه عزیزم ایشالا همیشه خندون و سلامت باشی.
مامان شهراد
5 شهریور 92 11:58
5 ماهگیت مبارک ایلیاجون
صبا خاله ی آیسا
5 شهریور 92 18:06
5 ماهگیت مبااااااااااااارک خوشگل من که کلی عاشقت شدم شمارو باافتخار لینک میکنم اگه مایل بودید بیشتر به هم سر بزنیم
شاه نی نی
7 شهریور 92 17:39
هزار ماشالله به این گل پسر ناز
مامان عاطفه
8 شهریور 92 0:48
سلام.ماشالله چقده ناز میخنده این گل پسر.خدا نگهش داره براتون
مامان شهراد
12 شهریور 92 10:46
5 ماهگیت مبارک عزیزم
مامان ایلیا
14 شهریور 92 19:23
ماشالا به گل پسرت خیلی نازه خدا حفظش کنه
شاه نی نی
16 شهریور 92 13:13
ای جان جان هزار ماشااله به خودش و این عکسای خوشملش.
نگاری
25 شهریور 92 12:41
منم دلم تنگ شده واستون ولی خوب اپ نمی کنی که اصلا کجایی دختر در چه حالی؟
مامان عاطفه
25 شهریور 92 22:40
سلام مامانی.نمیخوای عکسای ناز گل پسرو بذاری؟دلتنگش شدیم.
مامان نرگس
26 شهریور 92 7:25
با نام رضا به ســـینه ها گل بزنید ، با اشک به بارگاه او پل بزنید، فرمود که هر زمان گرفتار شدید، بردامن ما دست توسل بزنید عیدتون مبارک التماس دعا
مامان و بابای حسین"ماه تمام من"
26 شهریور 92 8:59
دل من گم شد اگر پیدا شد بسپارید امانات رضا و اگر از تپش افتاد دلم ببریدش به ملاقات رضا از رضا خواسته ام تا شاید بگذارد که غلامش بشوم همه گفتند محال است ولی دلخوشم من به محالات رضا میلاد امام رضا (ع) بر شما مبارک باد
هیراد و عمه لیلاش
26 شهریور 92 23:51
فدات بشم خاله جون، 6 ماهگیت مبارک عزیزم
مامان پندار
27 شهریور 92 0:22
خصوصی داری
عالمه مامان امیرحسین
27 شهریور 92 16:31