ایلیا کوچولوایلیا کوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره
یکی شدن نفس هایمانیکی شدن نفس هایمان، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

پسرمون ایلیا

24 و 25 ماهگی

1394/2/8 12:51
نویسنده : مامان بهار
1,042 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااااام پسر قشنگم

قربونت بره مامان،بازم ببخش منو که انقدر دیر اومدم وبلاگتو آپ کنم.

 سالگیت مبارک عزیز دلم،ایشالله همیشه سالم و سلامت باشی،همیشه همیشه

واااای که باورم نمیشه به این زودی دوساله شدی،خداروشکر که تو رو داریم ایلیای قشنگم.

ني ني شكلك               ني ني شكلك ني ني شكلك

تو ایام عید سه تا عمه هات اومده بودن پیش ما و بعداز تموم شدن تعطیلات رفتن،خیلی دور هم خوش گذشت، فقط سه روز اول عید بابایی یه سفر کاری براش پیش اومد و رفت کرمان،واااای که اندازه یه قرن برام گذشت، هر سه شبش تو از دوری بابا تب کرده بودی و دایم بهونه  بابا رو میگرفتی.

خیلی اذیت شدم،ولی خداروشکر صحیح و سالم برگشت از سفر. 

شب تولدتم دایی اینا و مامانی اینا خونمون بودن که یه تولد دور همی گرفتیم و خیلی خوش گذشت،بعداز این که بابایی از سفر برگشت عمه های خوبت مارو حسابی سورپرایز کردن وبرات خونه مامان جون اینا تولد گرفتن خلاصه کلی  زدیم و رقصیدیم و کیف کردیم،خیلی خوش گذشت.

خداروشکر کلی کلمه جدید یاد گرفتی،چند وقتی هم هست که میتونی جمله بگی

انقدر خوشمزه حرف میزنی ،آدم میخواد قورتت بده فقط.

بابایی بیا 

مامان بیا ، بابا پاشو بریم دد  ، بریم حمام   ، بریم دستشویی ،  تاب تاب عباسی منو نندازی ،  بریم بازی

مرسی مامان مرسی بابا  ،  و کلی حرفای دیگه ...

شبا هم عادت کردی یه لیوان شیر میخوری و سریع بدش میگی مساک(مسواک)، برات مسواک میزنمو میری رو تختت میخوابی،آقا شدی دیگه.

مامانی (مامان مامان) برای تولدت یه سه چرخه خریده که خیلی دوسش داری و بیشتر اوقات با اون بازی میکنی.

25 ماهگیتم مبارک باشه مامانی

راستی 17 اسفندم نی نی خوشگل خاله فاطمه به سلامتی به دنیا اومد، اسمشم مثل خودش خوشگل شد(حنا خانم).. مبااااااارک باااااشه

ایشالله از این به بعد زود زود به وبلاگتو و دوستات سر میزنم پسرم.

 

قربون اون خنده هات بشم من

اینجا داری

اسمون و نشون میدی و میگی ابر

 

اینارو بابایی برات خریده خیلی بهشون علاقه وداری و بازی میکنی

اینم هدیه مامانی که خیلی دوسش داری

این عکستو یادم رفته بود بزارم برای محرم پارساله ،خیلی دوسش دارم دلم نیومد نزارم

ببخشید اگه تعداد عکسا زیاد بودآرام

 

پسندها (4)

نظرات (6)

ĸoѕαr
8 اردیبهشت 94 13:55
سلام خاله مهربون خوبی خاله عزیز؟ نینی نازتون چیکار میکنن؟ خدا برات نگهش داره ووووییییی چه خوشگله قربونششششش از طرف من ببوسش گلم زود زود بهمون سر بزنین عزیزم با نظرات شما من کلییییی انرژی میگیرم منتظرتونیماااا
مامان راحله
8 اردیبهشت 94 16:55
مبارکه عزیزم ..
اقازاده
9 اردیبهشت 94 10:18
فدای این پسرک عزیز
مامان و بابای حسین"ماه تمام من"
10 اردیبهشت 94 12:42
سلام تولد تولد تولدت مبارک ایلیای عزیز آغاز سومین بهار زندگیت را تبریک می گوییم . انشاا.. در کنار مامان و بابای مهربونت یکصد و بیست ساله بشی . روز مادرو روز پدر را خدمت مامان و بابای ایلیا جون تبریک می گوییم .
خاله فاطمه
14 اردیبهشت 94 19:41
وااااای عزیزکم قربونت برم دیگه مردی شدی واسه خودت دست مامان و بابای مهربونت درد نکنه که واست زحمت کشیدن و بچه به این خوبی بزرگ کردن. ممنونم مامان ایلیا از تبریکت من و حنا میبوسمتووووون
مامان عالمه
23 دی 94 18:39
چیش ما هم بیا