ایلیا کوچولوایلیا کوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره
یکی شدن نفس هایمانیکی شدن نفس هایمان، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

پسرمون ایلیا

15 ماهگی..

1393/4/6 15:37
نویسنده : مامان بهار
2,409 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااام آقا پسر خوشگلم

 فدات بشم من      ماهگیت مبارک عزیزم.

واقعا ببخشید  که این دفعه دیگه خیلی دیر اومدم وبلاگتو آپ کنم.

خیلی تو این ماه سرم شلوغ بود پسرم.

10،15خرداد و اول تیر  هشتمین و نهمین و دهمین مرواریدت دراومد قشنگم

یه خورده اذیت شدی براهرکدومشون یه کم تب داشتی و اسهال

12 خرداد م برای دومین بار بردیمت آرایشگاه ، چون بازم موهات بلند شده بود و تو هم که خیلی گرمایی هستی تو تابستون اذیت میشدی.

این دفعه برعکس دفعه قبل که آروم بودی از اول تا آخر که اصلاح موهات تموم شد خیلی گریه کردی،نمیدونم چرا انقدر ترسیده بودی،قربونت برم که انقدر اشک ریختیغمناک

15 خرداد بود احساس کردم بدنت داغه ،وااااای بازم تب

تو کمتر از یک ساعت تبت رسید به چهل درجه دیگه صبر نکردیم و سریع با بابایی بردیمت دکتر ،دکترت بعد از معاینه گفت گوشت و گلوت شدید عفونت کرده، و تبت به خاطر اینه، یه مقدار دارو داد که باید سر وقت بهت میدادم

3 روز تبت ادامه داشت که مرتب داروهاتو میدادم که خداروشکر خوب شدی748420_JC_hurrah.gif

24 خردادم با عمه منیره ت و خانواده رفتیم مسافرت،یه خورده نگران بودم که خدایی نکرده تو راه اذیت نکنی و مریض نشی که خیلی آقا بودی و پسر خوبی بودی.

از مسیر شمال رفتیم ساحل زیبای گیسوم خیلی خوش گذشت ولی تو که عاشق آب و آب بازی بودی بدجور از دریا ترسیده بودی تو  دو سه ساعتی که اونجا بودیم فقط گریه میکردی.108319_canoesmile.gif

بعد از اونجا رفیتم استارا ،گردنه حیران ،فندقلو، اردبیل و صرعین خیلی سفر خوبی بود

ولی دو سه روز آخرش خیلی بهم بد گذشت ،بازم مریض شده بودی

به حدی استفراغ میکردی که من ترسیده بودم،نمیدونستم باید چکار کنم، استفراغ و اسهال شدید

بردیمت به بیمارستان تو اردبیل که سریع برات سرم نوشت،الاهی من برات بمیرم که چقدر اذیت شدی و درد کشیدی سوراخ سوراخ کردنت و رگتو پیدا نکردن،اخر یه رگ تو پات پیدا کردن، اون لحظه دلم میخواست بمیرم و تو رو اونجوری نبینم، نمیتونستم تحمل کنم و پا به پات گریه میکردم

تادوروز خوب بودی و دوباره حالت بد شدو بازم استفراغای شدید،بردیمت بخش کودک این دفعه بهت یه آمپول زدن و بهم گفتن تا دو روز فقط باید بهت کته ماست بدم

ولی خداروشکر بهتر شدی و تا رسیدیم خونه دیگه خوبه خوب شدی

الاااااهی شکر  الااااااهی شکر

عکسایی که تو سفر انداخیم تو فلش بود که خونه عمه اینا جا موند و قراره برام بفرستن

این عکسا یه کم بی کیفیته و با گوشی انداخته شده تو پست بعد اونا رو میزارم برات مامانی

اون روز تلخ

 

 

 

 

اینجا هم برای اولین بار رفته بودی سر خاک آقا جونت(بابای بابا)

 

 

پسندها (10)

نظرات (17)

مامان امیرصدرا
7 تیر 93 15:25
سلام خوشحال شدم رفتین به سفر ولی بعدش ناراحت شدم به خاطر این که عزیز دلم مریض شده انشااللله که الان حالش خوبه ؟ پسر شما مثل پسر من است وقتی که کوچیک بود همش مریض میشد من هم درکتون میکنم که چه قدر سخته بچه مریض باشه
مامان ایلیا(آرزو)
7 تیر 93 15:42
سلام عزیزم همیشه به گردش خدا بد نده خیلی ناراحت شدم مریض شدی ایشالا هنیشه سالم باشی 15ماهگی و مرواریدات مبارک
مامانِ بهار
7 تیر 93 16:18
الهیییییییییییییی........خدا نکنه مریض بشی عزیزمممممممممممممممم مامانش خیلی مواظبش باش اینا هم واسه ایلیا جونم
خاله فاطمه
7 تیر 93 16:33
سفر بخیر کوچولوی نازنازی...معلومه حسابی پیش عمه ها خوش گذشته...ایشالله دیگه هم مریض نشی مامانیت گناه داره...ایشالله سلامت باشی همیشه خوشگل خاله
♥مرجان مامان آران و باران♥
8 تیر 93 12:04
15 ماهگیت مبارک عسلکک ایشلا بلادور باشه همیشه بوسسسسسسس
شیما مامان شاهین کوچولو
8 تیر 93 13:58
عزیز دلم خیلی ناراحت شدم ایلیا گل پسر مریض شده بود... ایشاله چشم بد ازش دور باششه.... البته هوا هم خیلی گرمه بچه ها هم حساس ترن باید بیشتر مراقبشون باشیم همیشه به سفر و شادی عزیزم
مامان شهراد
8 تیر 93 16:16
سلام ايشالا هميشه به سفر باشيد الهى فدات بشم خاله جون ک مريض بودى
مامان و بابای حسین"ماه تمام من"
9 تیر 93 10:12
15 ماهگیت مبارک ایلیا جون ایشالا همیشه به سفر و شادی . بلا هم بدور ایشالا دیگه هیچ وقت مریض نشی .
زهرا مامان شایان
11 تیر 93 2:34
همیشه به گردش و خوشی باشید...الهی خاله جون دیگه مریض نشی
مامان بهراد
11 تیر 93 12:52
پانزده ماهگیت مبارک عزیزم وای چقدر دلم میسوزه واسه نی نی هایی که مریض میشن ایشالا دیگه هیچ وقت مریض نشه
مامان امیـــرحسیــــن
11 تیر 93 13:56
15 ماهگيت مبارك عزيزم هميشه به سف و شادي ايشالا هيچ مادري هيچ وقت اين روزاي بچشو نبينه!! ايشالا هيچ وقت هيچ بچه اي مريض نشه!! برا يه مادر خيلي سخته منم بدتر از اين روزا رو داشتم
مامان عاطفه ی عاشق
15 تیر 93 1:20
سلام سلام عزیزم. دلم برات یه ذره شده بود. 15ماهکیت مبارک ببخشید خیلی گرفتارم وقت نمیکنم بیام ولی بیادتونم
نــگاری
18 تیر 93 4:43
الهی عزیزم خیلی خالم گرفته شد دیدم مریضی مامانی خودم و گذاشتم جات واقعا سخت بوده الهی دلم کباب شد سرم و دیدم رو پاش خدا کنه هیچ وقت دیگه مریض نشی عسلم
مــآمــآنے
18 تیر 93 11:20
قربونش بشم من مریضیتو نبینم خاله ای همیشه سلامت باشی
نانا
23 تیر 93 16:50
سلام دوست گلم،سفارشات خرید لباس و کفش و کیف برای خودتون و کلی لباسهای خوشگل و ناز برای جیگراتون ،رو قبول میکنیم...اجناسمون همشون ترکیه هستن،خودتون میبینین و می پسندین و من سفارش میدم تا براتون بیارن...جنسها ازنظرکیفیت عالی هستن...اگر دروایبرهستید و حتما قصدخرید دارین به این شماره تلفن از وایبرپیام بذارین تا توی گروهم ادتون کنم...باورکنین پشیمون نمیشین... 09017677967.......همین الان بیا وایبرپیام بده...کلی لباس نازداریم
نیلوفر
25 تیر 93 22:20
فروش عروسک های دستبافت با قیمت مناسب به وبلاگم سر بزنید http://honarhayeme.blogfa.com/
انسیه
28 تیر 93 15:10
15ماهگیت مبارک خاله جون ایشالا که دیگه خوبه خوب شدی