ایلیا کوچولوایلیا کوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره
یکی شدن نفس هایمانیکی شدن نفس هایمان، تا این لحظه: 13 سال و 1 روز سن داره

پسرمون ایلیا

تاریخ ورود

1391/11/30 21:02
نویسنده : مامان بهار
356 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کوچولو موچولوی مامان و بابا..

قربون پسر شیطونم برم که اینقدر تکون میخوره و ورجه ورجه میکنه.

مامانی امروز رفته تو هفته 33، دیروزم که رفته بودم دکتر خانم دکتر تاریخ به دنیا اومدنتو دقیق مشخص کرد گفت 10 فروردین باید عمل بشم.

واااای که چقدر خوشحالم که روز به روز داره به، تولدت نزدیک میشه

خیلی زیاد منتظرت هستیم عزیزم

ني ني شكلك2 12ني ني شكلك748420_JC_hurrah.gifsmile emoticon kolobokHello

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

هیراد و عمه لیلاش
30 بهمن 91 23:42
سلام ، هیراد جون توی مسابقه شرکت کرده ، لطفا به وبلاگش بیائید و کمکش کنیدآرزومند آرزوهای شما
مامان امیر محمد
1 اسفند 91 11:17
سلام خاله حون من تو مسابقه شرکت کردم و باری برنده شدن به رای شما احتیاج دارم ممنون میشم به سایت زیر بری وبه کد515 امیر محمد رای بدی http://shahrekhatere.niniweblog.com/ رای ذاذی حتما خبرم کن
متین مامی ایلیا
4 اسفند 91 15:22
مبارکه عزیزم پس چیزی نمونده عشقت بیاد تو بغلت ایشالا سلامت به دنیا بیاد و براتون یه عالمه شادی بیاره
نگاری
7 اسفند 91 0:32
اخی دیگه چیزی نمونده مامانی منم باید ایندفعه بگم واسم یه تاریخ مشخص کنه
فرناز مامان ایلیا
13 اسفند 91 3:37
خب خدا رو شکر دیگه چیزی نمونده...انشالله سالم میاد بغلت عزیزم. ممنون که به ما سر میزنین.
نگاری
14 اسفند 91 0:22
کجایی مامانی رود رود بیا ببینم تو چه حالی من و تو تغریبا تو یه شرایطیم