ایلیا کوچولوایلیا کوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره
یکی شدن نفس هایمانیکی شدن نفس هایمان13 سالگیت مبارک

پسرمون ایلیا

خوش قدم

1391/11/24 15:11
نویسنده : مامان بهار
342 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام ایلیا جون

قربونت بره مامانی که از صبح کلی شیطونی کردی و تکون خوردی ومنم کلی با تکونات زندگی کردم.

بابایی هم هر وقت تکوناتو میبینه کلی ذوق میکنه و خوشحال میشه

مامانی دیروزرفت تو هفته 32...

راستی امروز ساعت 5 عقد دایی میثمته  قربونت برم، من وبابایی کم کم داریم حاضر میشیم توهم که حاضری عزیزم

پس زودی بریم تا دیر نشده...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان آنی
24 بهمن 91 16:19
عروسی خوش بگذره عزیزم
نگاری
24 بهمن 91 23:09
سلام مامانی اره دیگه اخراشه من که کلی کم اوردم هم سنگین شدم هم کلی دوست دارم زودی به دنیا بیاد
مامان ایلیا کاکل زری
27 بهمن 91 21:29
سلام عزبزم ایشالا به سلامتی فارغ بشی ایلیا خان شماهم ناز و خوشگل میشه اخه همه ی ایلیا ها نازن از این روزات اخرین بهره رو ببر بعد اینکه نی نی اومد ادم واسه خودش زندگی نمیکنه فقط واسه نی نی و یه دوران شیرین دیگه واستون شروع میشه ممنون که بهمون سر زدین
فریده
28 بهمن 91 12:31
سلام مامان ایلیا جون . دوران سخت ولی شیرینی رو می گذرونید . قدرش رو بدونید . چون دیگه تکرار نمی شه جز اینکه به فکر بعدی بیافتید . مراقب خودتون باشد . خواستم شما رو به مسابقه نی نی وبلاگی دعوت کنم . توی این مسابقه بایستی هدف خودتون رو از نوشتن این وبلاگ شرح بدید. موفق باشید
متین مامی ایلیا
29 بهمن 91 15:41
سلام عزیزم ممنون که به وب ایلیا سر زدید، امیدوارم ایلیای شما هم صحیح و سلامت دنیا بیاد و براتون یه دنیا شادی بیاره من لینکتون کردم، خوشحال میشم ماروهم به لیست دوستاتون اضافه کنید