ایلیا کوچولوایلیا کوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره
یکی شدن نفس هایمانیکی شدن نفس هایمان، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

پسرمون ایلیا

17 ماهگیت...

1393/5/29 15:20
نویسنده : مامان بهار
1,267 بازدید
اشتراک گذاری

  منو عشقم  ماهگیت مبارک پسر قشنگم.

الاهی فدات بشم شیطونک من،که وقت سر خاروندن برام نزاشتیخنده

تو این ماهم ، 15 و 20 مرداد دو تا از مرواریدای خوشگلت در اومد، یعنی  12 و 13 ..

فقط برای اولی یکی دو دوزی تب کردی ولی دومی به راحتی در اومد و خداروشکر اذیت نشدی.

تو این یک ماه گذشته کلی چیزا یاد گرفتی و بعضی از رفتار هاتم تغییر کرده،صبحونه میخوری گلم خوبم میخوری و منم کیف میکنم ،فقط خامه و خامه عسل و املت میخوری و یه کمم چای.بعضی وقتا هم شیر کاکائو و کیک میخوری.

ولی یه عادت بد داری اینه که اصلا تو وعده های غذاییت نون نمیخوری مثلا املت و خامه رو خالی دوست داری بخوری که این خیلی بده.

خیلی هم علاقه زیادی به بستنی پیدا کردی که حتما روزی یکی رو میخوری فقطم طعم وانیلی و کاکائویی دوست داری

تازگیا چرخیدن و یاد گرفتی و دور خودت میچرخی و کلی ذوق میکنی و جیغ میزنی میخندی که من و بابایی شیش دنگ حواسمون بهته که خدایی نکرده یه وقت زمین نخوری .

کلا صبح تا شب من هر چقدر که توی آشپزخونه باشم تو هم منو همراهی میکنی و ساعت ها با وسایل آشپزخونه سرگرمی، کاش انقدرم به اسباب بازیات علاقه داشتی فدات بشم.

هفته پیشم با بابایی بردیمت پارک یه ساعتی تاب و سر سره بازی میکردی که آخرش با گریه اومدی بیرون دیگه نفست داشت بند میومد ار بس گریه کرده بودی الاهی مامان برای اون اشکات بمیره حالا قراره چند روزه دیگه بابایی برات تاب بخره هر چقدر که دوست داری بازی کنی.

26 مردادم بود که یه اتفاق بد برات افتاد،ازبس ماشالله شیطون شدی یه وقتایی کنترلت از دستمون در میره کنار میز عسلیا وایساده بودی داشتی با چرخای زیرش بازی میکردی که یهو نفهمیدم چی شد و صدای جیغت در اومد نگاه کردم دیدم همینطور داره از ابروت خون میریزه ، واااای از ترس احساس کردم دارم میمیرم  اخه من که کنارت بودم اصلا نفهمیدم چی شد سریع بغلت کردم و دستمال گذاشتم تا خونش بند بیاد ابروت شکسته بود میخواستم ببرم برات بخیه بزنم که بابایی و مامان جون نزاشتن گفتن جاش میمونه، خلاصه که خونش بند اومد و از بس گریه کردی خوابت رفت

الان دو سه روز میگذره خداروشکر بهتر شدی و خدا کنه فقط جاش نمونه.

اینم همون لحظه س که خوابت رفت

اینم همین الان ازت گرفتم عزیزم

فقط علاقه خاصی به این اسباب بازیت داره که حتی موقع خوابم از خودت جداش نمیکنی

اینم علاقت به وسایل آشپزخونه حتی موقع خواب

 

 

 

 

 

 

پسندها (7)

نظرات (22)

مامانِ بهار
29 مرداد 93 15:28
مبارکه عزیزم
h.e
29 مرداد 93 16:27
_______________$$$$$__$$________$$$$$$$$ __________$$$$__$$$$___$$_____$$$$$____$$ ______$$$___$$$$________$$_$$$______$$$ ___$$$_$$$$______________$$_______$$$ $$$_$$$$________________$$______$$$ $$$$_________________$$$_____$$$ $$________________$$$_____$$$ $$_____________$$$_____$$$ _$$________$$$$____$$$$ __$$____$$$_____$$$$ ___$$_$$$$___$$$$ ____$$_____$$$$ __$$_____$$$$ $$____$$$$ $$_$$$$ ____$$$________________$$$$$___$$$$$ _____$$$_________$$__$$$___$$_$$__$$$ _____$$$_______$$$$__$$______$_____$$ _____$$$_____$$$$____$$$__________$$ ______$$____$$$$______$$$________$$___$$$$$$$$________$$$$$$$$ ______$$$__$$$$_________$$$_____$$__$$$$$$__$$$_____$$$$$$__$$$ ______$$$_$$$_____________$$__$$___$$$_____________$$$ ______$$$_$$________________$$_____$$$_____________$$$ ______$$$$$$$_______________________$$$$$$$$$$______$$$$$$$$$$ ______$$$$_$$$_____________$$$$______$$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$ ______$$$____$$$____________$$$_______________$$$_____________$$$ ______$$$_____$$$__________$$$$_______________$$$_____________$$$ ______$$$_____$$$$__________$$$$___$_________$$$$_$_________$$$$ _____$$$________$$$$___$____$$$$____$$$$$_$$$$$$___$$$$$_$$$$$$ ____$$$___________$$$$$_____$$$$$_____$$$$$$$$________$$$$$$$ آپممممممممممم
اقازاده
29 مرداد 93 18:48
17 ماهگیت مبارک عزیز دلم وای دلم ریش شد وقتی ابروشو دیدم انشالله که هر چه زودتر خوب خوب شه
مامان معصومه
30 مرداد 93 8:48
آخ آخ چه بلایی سر گل پسرمون اومده ایشالله دیگه از این اتفاقا واسش نیوفته و خدا همیشه مواظبش باشه
مامان عاطفه ی عاشق
30 مرداد 93 12:11
17ماهگیت مبارک عسلم الهی بگردم...ایشالله زود ابروش خوب بشه. توروخدا صدقه بده اسفندش کن. این بچه ها بس ک شیرینن تو چشمن و گاهی خود مامان بابا از روی عشق و دوسداشتن چشمشون میزنن
مامان ایلیا(آرزو)
30 مرداد 93 13:56
سلام گلم 17 ماهگیت مبارک و مرواریدای نازت. آخه عزیزم چرا انقد بلا سرت میاد خیلی ناراحت شدم ایشالا زود خوب بشی عزیزدلم
نیرا
31 مرداد 93 14:59
17ماهگیت مبارک واسه ابروش خیلی ناراحت شدم، واقعا این سن کنترل کردنشون خیلی سخته، نه کوچیکن که یه جا بشینن و نه اونقدر مسلطن به راه رفتن و بازی کردن که ادم خیالش راحت باشه انشالله که ردش نمی مونه و خوب خوب می شه بوس واسه شیطونک بلا
مونا
31 مرداد 93 22:19
هفده ماهگيت مىارک فدلت بشن ايشالا هر چى زودتر خوب شه ابروت خاله جون
مامان مریم
1 شهریور 93 14:21
خصوصی عزیزم
مامان نازنین جون
1 شهریور 93 16:05
17ماهگیت مبارک عزیزززززززززززززم انشاا... که هر چه زودتر خوب بشی بوسسسسسسسسسسسسسسس
مامان و بابای حسین "ماه تمام من"
2 شهریور 93 1:05
سلام ایلیاجون عزیزم 17 ماهگیت مبارک . آآآآآآآآآآآآآآآخ عزیزم قربونت برم . حسین ابروتو دید ناراحت شد ایشاللا زودی خوب میشی . ماشاللا هزار ماشاللا یه پا مرد شدی . مامان و بابای مهربون ایلیاجون از لطف و محبتتون بسیار ممنونیم . یاشاسین ایلیاجون . یاشاسین مامان و بابای ایلیاجون .
♥مرجان مامان آران و باران♥
2 شهریور 93 15:57
17 ماهگیت مبارک عزیزممممممم الهیییییییی چقدر برای ابروش ناراحت شدممم ببخشید دیر اومدم میبوسمتونننننننننننننننن
شیما مامان شاهین کوچولو
4 شهریور 93 22:28
الهیییییی بگردم. چ ضربه ای خورده دلم کباب شد.. خیلی صحنه بدیه ایشاله هیچ وقت بلا سر پسرمون نیاد. واقعا گناه دارن.. 17 ماهگیت مبارک فندق من مامانی واسه واکسنش استرس نداشته باش. خیلی راحتتر از اونیه که فکرشو بکنی
انسیه
5 شهریور 93 18:10
اصلا وقت ندارم که 5دقیقه دراز بکشم اصلا انگار افسردگی گرفتم نمیدونم تا کی محمدپارسا انقدر وقتمو میگیره؟؟ ببخشیدا دیر به دیر میام بهت سر میزنم این پسره داره دندون در میاره بیقراری میکنه شوشوم رژیم گرفته غذای مخصوص باید درست کنم شام و ناهار اینترنتم dial up سرعتم پایینه خیلی اینا دست به دست هم دادن شرمندم بوووووووووووس
زهرا مامان شایان کوچولو
8 شهریور 93 0:12
سلام.الهی زودتر خوب شه.خیلی ادم دلش میسوزه طفلیا طوریشون میشه
مامان و بابای حسین "ماه تمام من"
8 شهریور 93 23:47
سلام ما آپیم و منتظر حضور گرمتون
h.e
10 شهریور 93 13:40
ای جونم مامانی بیشتر مواظب آقا پسلمون باش خوب شد ابروش را بخیه نزدی
مامان امیرصدرا
11 شهریور 93 16:00
سلام عزیزم خیلی ناراحت شدم این اتفاق افتاده برایت ایشالله که دیگه از این اتفاق ها برایت نیقته
مامان امیرصدرا
11 شهریور 93 16:01
سلام کم پیدایی خانوم عزیز؟
مامان عالمه
12 شهریور 93 10:34
سلام...چطوری؟؟؟ _______________¶¶¶¶¶¶ __________¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶ _____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶ _¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ [█]¶¶¶¶¶ ____¶¶¶¶¶ [█] ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _____¶¶¶¶¶¶¶`▼´¶¶¶¶¶¶ ______¶¶¶¶¶¶¶·♥·¶¶¶¶¶ __¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤¶¶¶¶¶¶¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤ __¶¶¶¶¶’¤’¤’¤’¤’¤I T.’¤’¤’¤’¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶____ ¶¶¶¶¶’¤’¤’¤’¤’¶¶¶¶¶____ ¶¶ ¶¶_____ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶ _¶¶___¶¶¶¶¶________¶¶¶¶___¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶___________¶¶¶¶¶¶ (♥)¤ª˜¨¨¨¨˜ª¤(♥)¤ª˜¨¨¨¨˜ª¤(♥) آپم...بدو بیا منتظرم نذاریاااااااااا
مامانی باران خانوم
17 شهریور 93 21:09
ای وای ایلیا چرا اینطور شدی؟؟؟؟ مامانی اسپند دود کنید براش حتما راستی خیلی وقته حضورتون توی وبلاگمون کمرنگ شده منتظریم www.meslebaran.ir آدرسمون ب روز شده
مامان
25 شهریور 93 1:54
عزیز دلم. دلم کباب شد واسه ابروش طفلکی چقدر درد کشید. الا ن چطوره مامانی؟