ایلیا کوچولوایلیا کوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره
یکی شدن نفس هایمانیکی شدن نفس هایمان، تا این لحظه: 13 سال و 1 روز سن داره

پسرمون ایلیا

5 مروارید

1392/11/8 18:32
نویسنده : مامان بهار
1,134 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل خوشگل مامان.

خوبی پسرم؟

بالاخره مروارید پنجمتم در اومد،خیلی وقت بود لثه ت سفید شده بود و ورم کرده بود ولی دندونت در نمیومد.748420_JC_hurrah.gif

توی ١٠ ماه و پنج روزگیت بود که داشتم بهت سوپ میدادم که یهو فهمیدم❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

مبارکت  باشه عزیزم.

 حالا دیگه بهتر  غذا میخوری،البته کلا غذا رو بیشتر از شیر خوردن دوست داری .

عاشق موز و لیمو شیرین و پرتقالی،مخصوصا  لیمو شیرین.

 

 

 

اینجا هم تو آشپزخونه بودم اومدم دیدم نیستی،شیطونکم رفته بودی پشت مبل

 

 

قربونت خوابیدنت بشم من

 

 

پسندها (1)

نظرات (22)

عاطفه مامانِ امیررضا نفس
8 بهمن 92 22:21
مبارکه مبارک چه بامزه خوابیدی جیگر...
مامان شایان
9 بهمن 92 1:42
اخی نازی.خیلی بانمک خوابیدهمبارکت باشه دندون جدید
سمیه مامان آیسا
9 بهمن 92 7:10
نگاری
10 بهمن 92 2:09
الهی دندون جدید مبارک گل پسر
مامان ایلیا(آرزو)
10 بهمن 92 17:59
سلام عزیزم 5مرواریدت مبارک گل پسری.
مامان سید
11 بهمن 92 12:10
سلام. این که دستشه عمو فردوسه؟ به این زودی گل پسرتون اهل خوندن و یادگرفتن شده؟!
مامان شهراد
12 بهمن 92 0:45
مبارک خاله جون
مهین
12 بهمن 92 2:26
مبارک باشه عزیزم
امیرحسین کوچولو نفس ما
12 بهمن 92 2:59
الا میام با اجازه مامانت هام هامت میکنم،خوشمزه ی خوردنی.هزارماشاالله به تو شیطون بلا وااای نیگا چطوری رفته پشت مبل....خوابیدنشوووووو.وای مامانی حسابی ماچش کن و اسپند یادت نره.مرواریدهات هم مبارکــــــ
مامان نازنین جون
13 بهمن 92 0:50
مبارکــــــــــــــــــــــــه عزیزدلمممممممممممممم
مامان و بابای حسین"ماه تمام من"
13 بهمن 92 10:48
آخ چه ناز خوابیده ایلیا جون الهی فداش
مامانه بهار
14 بهمن 92 0:35
الهییییییییییییییی چه پسر با نمکی عزیزممممممممم ماشالله
انسیه
16 بهمن 92 14:23
ماشالا خاله چند وقت بود ندیده بودمت چه خوردنی شدی
مامان ایلیا
17 بهمن 92 0:52
عزییییییییییییزم.چقدنمک داره این قندون کوچولو .باتبادل کینک موافقید؟
حدیث مامان پرهام
20 بهمن 92 11:22
سلام دوستم.....کمکم کن دوستم.....هر کاری میکنم عکس نمیتونم اپلود کنم تووب پرهام......هم عکسام کم حجمهه و هم jpg هستن.....نمیدونی چه کار باید بکنم.....؟؟
مامان یه بهار خوشگل
20 بهمن 92 19:31
خدا حفظت کنه دلم دندون نو مبارکبه وب ما هم بیاین
حدیث مامان پرهام
21 بهمن 92 17:58
ایلیا ماشاشالا خیلی خوشگل تر میشه هرروز... اون عکسش که کنارفکر کنم باباشه ودست باباش گوشی داره بهش نگاه میکنه ایلیا خییییییییییلی قشنگه.... عزیز دلم خصوصیتو چک کن
مامان حسام كوچولو
23 بهمن 92 1:34
´´´´¶´¶¶´¶¶ ´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶ ´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´´´´¶¶´´آپ کردم´¶¶´´´´´´´´´¶¶ ´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´¶منتظر حضور سبز و پر مهرت هستم´¶´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´ ´´´. ¶ ´¶´´´´´´´´´´´´¶¶´¶´´´´´´´´´´´¶´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶´´¶´´´´¶ ´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶´¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶ ´´¶¶´´´´´´´¶´´´´´¶´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶¶ ´´´¶¶´´´´´´¶´´´´¶´´´´¶¶¶¶´´´´´¶ ´´´´¶´´´´´´¶´´´¶´´´´´¶´´´´´´´¶ ´´´´¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´¶´´¶¶ ´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´¶ ´´´´´¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´¶ ´´´´´´´´¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´´´¶¶ ´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´ ´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´¶¶´¶ ´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´¶´¶¶ ´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´¶´´´¶ ´´´´¶¶¶¶¶¶´¶´´´´´´´¶´´¶´ ´´¶¶´´´¶¶¶¶´¶´´´´´´¶´´´¶¶¶¶¶¶¶ ´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´¶´¶¶´´´´´¶¶ ´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´¶ ´´´¶¶´´بدو´´´´¶´´´¶´´´´بیا´´´´¶ ´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶¶¶______¶¶¶¶¶¶
عالمه مامان امیرحسین
28 بهمن 92 12:22
چقدر این پسر جیگره از طرف من ببوسش،آپم
مــآمــآنـے
5 اسفند 92 18:01
ممنون گلم. شما هم لینک شدی ماشالله به جونت به روی چشم
مامان ایلیا
13 اسفند 92 0:23
سلام.به به به این گل پسر خوردنی.راستی مامان ایلیا با موهای این جوجه کوچولو چیکار کردی بالاخره؟؟؟؟؟؟؟؟؟