ایلیا کوچولوایلیا کوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره
یکی شدن نفس هایمانیکی شدن نفس هایمان13 سالگیت مبارک

پسرمون ایلیا

روضه خوان کوچک

1392/8/27 2:32
نویسنده : مامان بهار
838 بازدید
اشتراک گذاری

تیر حرمله می دانست که قرار است چه کند و گلوی چه کسی را بشکافد.

گلوی علی اصغرت چون فرق پدرت علی بود و دستانت سجده گاه این سرباز شش ماهه...

حرمله کور خوانده بود، به حساب خودش پدر را به سوگ پسر نشانده بود.

ولی علی اصغر های عاشق که خود را فدای تشنگی لبت و تلظی جانت می دانند، در راه بودند..

اصلا مادر داغدار کربلا هر سال و هر لحظه آبستن سرباز های شش ماهه ایست که قرار است آب نخورده ساقی شوند و سیراب کنند عزادارانت را از اشک عزا...

...حالا روضه خوان شب هفتم محرم الحرام جمع سربازهای کوچک و شش ماهه اند...

                             http://sheklakveblag.blogfa.com/ پریسا دنیای شکلک ها

 

 

 

 

                                    ایلیای  قشنگم ماهگیت مبارک

گل پسرم خوشحالیم که در کنار مون روز به روز داری بزرگتر میشد و من و بابایی بیشتر عاشق تو.

شب 7 محرم بود که شما علی اصغر یه هیئت خیلی بزرگ شدی.

وقتی که داشتیم میرفتیم من خیلی استرس داشتم چون میدونستم خیلی گریه میکنی و منم طاقت گریه هاتو نداشتم.وقتی روضه شروع شد دایی میثمت اومد دنبالت و بردت تو مجلس، بعد از چند دقیقه صدای گریه هات کل هیئتو پر کرد و با صدای گریه هات همه گریه میکردن.

من دیگه داشتم جون میدادم با صدای گریه هات که بعد از 4 یا 5 دقیقه دایی ت آوردت پیشم.بغلت کردم و کلی بوسیدمت،خیلی گریه کرده بودی و همچنان داشتی هق هق میکردی.سریع بهت شیر دادم و خدارو شکر آروم خوابیدی.

ولی عوضش خوشحالم که بیمه حضرت علی اصغر شدی.

از دیروز تا حالا هم بد جور سرماخوردی و از گلو درد و سرفه های زیاد شبا درست نمیخوابی و فقط گریه میکنی.

خدا کنه که زودی خوب بشی قربونت برم که خیلی داری اذیت میشی.

راستی مامانی تو 7 ماه و 22 روزگی هم بالاخره گفتی مامان من که داشتم میمردم از ذوق خیلی خوشحال بودم،دیگه از اون روز یاد گرفتی و تند تند میگی مامان.

چند روزم هست به به رو هم یاد گرفتی عزیزم.

چند تا از عکسای جدیدت

 

قربون گریه هات برم که خیلی ترسیده بودی

اینجاهم بعد ازهیئت با پسر عمت محمد امین

اینجا هم پشت فرمون ماشین دایی میثمت بودی که هیچ رقمه ولش نمیکردی

 

                                     

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

سمیه مامان آیسا
27 آبان 92 15:42
علی اصغر نگه دارت باشه خاله جونم..... انشالاه زود حالتم خوب میشه گلم ...آیسا برات دعا میکنه
صـبــا خاله ی آیـــســـا
27 آبان 92 17:00
عزیزم چقد سبز بهت میاد حضرت علی اصغر پشت و پناهت عزاداریهاتون قبول باشه
نگاری
27 آبان 92 19:53
عزاداریت قبول کوچولوی من
مرجان مامان آران و باران
28 آبان 92 0:14
اخی عزیزممممممممممم چقدر بامزستتتتتتت
مامان شهراد
28 آبان 92 10:51
چه ناز شده این شازده پسر
مامان ایلیا(آرزو)
28 آبان 92 17:55
آخی نازی عزیزم ایشالا امام حسین نگه دارت باشه
مامان و بابای حسین "ماه تمام من"
29 آبان 92 11:30
سلام عزاداری تون قبول التماس دعا ماشاأ.. چقدر رنگ سبز به ایلیاجون میاد . انشاأ.. خداوند ایلیای عزیز را همگام با همه نوگلان حسینی با شرف و هدف و ذکر و فکر حسینی هر چه بیشتر آشنا و عمل کننده گرداند . الهی آمین
شاه نی نی
29 آبان 92 19:52
هزار ماشاله به این گل پسر .
مامان حسام كوچولو
1 آذر 92 17:13
هزار ماشالله انشالله امام حسين نگهدارت باشه
مامان عاطفه
1 آذر 92 21:24
الهی جاااااان.حضرت علی اصغر نگه دارت باشه کوچولو
هیراد و عمه لیلاش
3 آذر 92 22:04
عذاداریت قبول باشه ایلیا کوچولو انشالله صاحب این ماه همیشه نگهدارت باشه عزیزم
نگاری
4 آذر 92 23:52
مامانی کجایی؟ فکر کردم من دیر به دیر اپ می کنم اومدم دیدم اااا مامان ایلیا هم که اپ نکرده
انسیه
6 آذر 92 14:03
هزارماشالا چه بهت میاد عزیزم
صبـــــا خـــاله ی آیســـا
9 آذر 92 18:26
نیستید؟
مامان حسام كوچولو
10 آذر 92 16:22
ايليا جونم به منم دعا كردي عزيزم؟