ایلیا کوچولوایلیا کوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره
یکی شدن نفس هایمانیکی شدن نفس هایمان13 سالگیت مبارک

پسرمون ایلیا

بی قراری

1391/12/14 23:45
نویسنده : مامان بهار
477 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی، سلام پسر قند عسلم

ببخشید که یه خورده دیر اومدم و دیر آپ کردم آخه این روزا تو خیلی شیطونی میکنی و منم همش درد دارم و یا بیمارستانم و یا در حال استراحت، مامانی امروز رفته تو هفته ٣٥ و به تاریخی که خانم دکتر گفته ٢٦ روز دیگه میای تو بغل من و بابایی...

من و بابایی که همین طور داریم روز شماری میکنم تا این ٢٦ روز زودی تموم بشه.

راستی امروزم عمه نرگست  اومده بود خونمون و سیسمونی هاتو دید و کلی ذوق کرده بود و همش قربون صدقه ات میرفت

تدي خرسه و ني ني شكلكتدي خرسه و ني ني شكلك

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

زهرا
15 اسفند 91 0:27
ان شالله به سلامتی فارغ شی و نی نی تو صحیح وسالم بغل کنی
نگاری
20 اسفند 91 0:14
کجایی مامانی؟
نگاری
20 اسفند 91 0:30
سلام عزیزم خوش اومدی خوبی؟ خوشی؟ سرحالی؟ بگو ببینم در چه حالی؟
نگاری
20 اسفند 91 13:33
اره کمر درد ه که هست ولی واسه من مداوم نیست تازه من کلی هم خونه تکونی کردم واسه خودم چهارشنبه وقت دکتر دارم می رم ببینم بهم چی می گه بهش می گم بهم یه وقت بده اذیت می کنه دکترم می خواد طبیعی زایمان کنم ولی جدا فکر نمی کنم بتونم
دخملی شکلک
21 اسفند 91 1:25
ناهید
21 اسفند 91 20:18
سلام عزیزم تو وبلاگ نگاری با وبلاگت آشنا شدم.منم 14 فروردین تاریخ زایمانمه.سزارین.چون شرایتمون تقریبا یکی هست من شما رو با اجازه لینک میکنم.
نگاری
22 اسفند 91 15:06
بازم سلام مامانی مزاحم همیشگیم راستی مامانی رفتی سونو تازگی ها؟