ایلیا کوچولوایلیا کوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره
یکی شدن نفس هایمانیکی شدن نفس هایمان13 سالگیت مبارک

پسرمون ایلیا

7 ماهگی

1392/7/27 1:37
نویسنده : مامان بهار
611 بازدید
اشتراک گذاری

مادر شدن حس خوبیست و داشتنت بالاترین موهبت الاهی....

شادم که لیاقت داشتنت را خدا بر من و پدرت ارزانی داشته.

قبل از حضورت عاجزانه از خدا داشتنت را ندبه میکردم؛

چشمان من نیاز به نور بصر داشت و دستان پدرت به عصا، عصایی از جنس قامت رعنایت و از جنس ایلیا..

خوشحالم که ظرف وجودم ٩ ماه میزبان نور وجودت بود و حالا از آن روزها و از دنیایی شدنت  ٧  ماه میگذرد..

دنیا جای زیبایی ست و ما مخلوق زیباترین معشوق..

                                           

                                         پسر قشنگم   ماهگیت مبارک

 

راستی مامانی شاید کمتر کسی باورش بشه، تو توی ٦ ماه و ٢٩ روزگی ساعت ١٢ شب با صدای بلند و رسا گفتی بابا. من و بابا که از تعجب و ذوق اشک تو چشمامون جمع شد.

از اون روز به بعد هم روزی چند بار میگی بابا، منم خوشحالم که اولین کلمه ای که گفتی اسم بابایی مهربونت بود

 

اینم عکسای جدیدگل پسرم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

خاله هدی مامان پارسا
27 مهر 92 10:13
نانازی شیطون شدی ها
مامان و بابای حسین"ماه تمام من"
27 مهر 92 12:10
سلام عزیزم 7 ماهگیت مبارک عیدتون هم مبارک . شادکام و سرحال باشید .
مامان ایلیا (آرزو)
27 مهر 92 17:15
سلام ایلیا جون 7 ماهگیت مبارک ایشالا همیشه سلامت باشی گل پسر مامانی حسابی ببوسش آفرین که داری حرف زدن یاد میگیری
مامان پندار
28 مهر 92 2:57
عزیز دلم 7 ماهگیت مبارک نمکدون من.....ماشالله لباس آبیه خیلی بهش میاد
مرجان مامان آران و باران
28 مهر 92 4:26
7 ماهگیت مبارک خوشگلمممممم
انسیه
28 مهر 92 10:41
مبارکت باشه خاله جووووووووووووون بوووووووووووووووووووووووووووس
خاله مزگان(مامان گلبرگ)
28 مهر 92 21:04
سلام دوستم 7 ماهگی پسر خوشگلت مبارک عزیزم خوشحال میشم اگه خواستی از نی نی نازت عکس بنداری به آتلیه ما هم یه سر بزنی یه تا عید غذیر نو تخفیف هستیم و به تمام نی نی وبلاگی ها هم تخفیف ویژه میدیم اینم آدرسش وب سایتش www.studio-shayan.epage.ir فقط آدرس رو توی toolbar سرچ کنید نه توی گوگل
خاله فاطمه
28 مهر 92 22:06
7ماهگیت مبارک کوچولوی نازنازی ماشالله چه تپلی شده
مامان حلما
29 مهر 92 18:26
هفت ماهگیت مبارک عزیز خاله مامانی از حضور گرمت ممنون.
مامان عاطفه
29 مهر 92 18:45
ای جاان ایلیا جون ماشالله داره خوشگل و خوشگلتر میشه. ماشالله صورتشم کمی تپل مپل شده. یه بووس آبدار ازون لپای خومزش
مهین
30 مهر 92 1:50
عزیزم پسرت خیلی ناز نازیه. بوسش کن از طرف من به وبلاگ ماهم بایین پسرمن 3 ماهشه.
ناهید
30 مهر 92 19:10
ای جونم ایلیا توی این عکس اخری مثل پسر ن شده. 7ماهگیت مبارک قند عسل
مامان سید عرشیا
30 مهر 92 20:40
7 ماهگیت مبارک عسلم . فکر کنم با این شیطنت هات زود راه بیفتی. انشاله که همیشه سالم باشی عزیزم........
مامان شهراد
4 آبان 92 0:09
7ماهگیت مبارک عزیزم
مامان و بابای حسین"ماه تمام من"
4 آبان 92 11:51
سلام اعیادتون مبارک آخش ایلیا جون ماشاآ.. چقدر ناز شده شیطونی میگه میام بخولمش
مامان ابسا
4 آبان 92 19:59
خاله جون عیداتووووووون مبالک خوشگلم ماشاالله چقد عکسات خوشگلن عاشقتم
مامان ابسا
4 آبان 92 20:00
عزیزم عیدت مبااااااااارک عکسات خیلی نانازن
عالمه مامان امیرحسین
7 آبان 92 16:37
عزیزم خدا حفظش کنه چقدر نانازه از طرف من ببوسش پیش ما هم بیا